top of page

Conversatie

  • Aug 11, 2020
  • 1 min read

Updated: Oct 18, 2020


“Hoi, hoe gaat het met jou?”

“Wil je het sociaal wenselijke antwoord of een eerlijk antwoord?”

“Eh, wat is het sociaal wenselijke antwoord?”

“Dat het goed met me gaat.”

“En het eerlijke antwoord?”

“Dat het niet zo goed met me gaat.”

“Ernstig?”

“Wat privé issues.”

“Klinkt ernstig.”

“Wil je het horen?“

“Alleen als jij het aan me kwijt wil.”

“Ik weet niet of ik je ermee moet lastigvallen.”

“Zit het in de relatiesfeer?”

“Ja, soort van.”

“Is het tijdelijk?”

“Ik denk dat het over een aantal maanden wel opgelost zal zijn.”

“Hm, doe dan maar het sociaal wenselijk antwoord.”

“OK. Nou, het gaat goed met mij. En met jou?”

“Ja prima, dank je!”

 
 
 

Recent Posts

See All
Zien

laten zullen we een keer kunnen mogen elkaar dan een keer misschien wellicht hallo hoe gaat en wie ben praten horen zeggen iets daar hier of waar dan straks ooit zien iij ik wij elkaar misschien

 
 
 
Je zal toch maar

je zal toch maar een boek zijn dan word je gelezen misschien wel begrepen de volle aandacht op jou maar eenmaal gelezen raak je vergeten blijf je onaangetast liggen in de boekenkast

 
 
 
Je zal toch maar

je zal toch maar een deurknop zijn dan word je de hele dag betast... hmm je zal toch maar een deurknop zijn dan word je de hele dag betast!

 
 
 

Comments


bottom of page