top of page

Waar zijt gij

  • Apr 29, 2021
  • 1 min read

Ik kwam je tegen op straat

maar we zagen elkaar niet

je liep me voorbij

zij langs zij


Of in de trein misschien

stapten we samen in

zonder elkaar te zien


Of was het op dat festival

schaamteloos in de massa

hebben we geflirt en gesjanst

maar niet met elkaar gedanst


Zo jammer

dat ik je heb gemist


Misschien morgen dan

fiets je langs me op de brug

kijk dan even om

en zeg hallo

dan zeg ik hallo terug

 
 
 

Recent Posts

See All
Dansen

en we dansen al ben jij niet hier toch dansen wij op de muziek in mijn oren ogen dicht

 
 
 
Zo'n beetje

wanneer is het kantelpunt dat de vermeend durende stijgende lijn ineens dalende blijkt te zijn dat je achterom kijkt en ziet beter wordt het niet verbaasd dalend naar beneden afdrijvend van je argeloo

 
 
 
Zien

laten zullen we een keer kunnen mogen elkaar dan een keer misschien wellicht hallo hoe gaat en wie ben praten horen zeggen iets daar hier of waar dan straks ooit zien jij ik wij elkaar misschien

 
 
 

Comments


bottom of page