top of page

Nieuwe baan

  • Nov 9, 2024
  • 1 min read

Updated: Nov 10, 2024

ik schrijf een brief aan Willem Alexander:

mijn man en ik hadden een goed idee

we worden koning en koningin

het lijkt ons een leuke baan

beetje lachen, beetje lintjes knippen

het zal ons goed afgaan

elk jaar skiën geen bezwaar

we hebben er zin in

dag koning!

ik verwacht een positieve ja

hoera, dan word ik Máxima

 
 
 

Recent Posts

See All
Zo'n beetje

wanneer is het kantelpunt dat de vermeend durende stijgende lijn ineens dalende blijkt te zijn dat je achterom kijkt en ziet beter wordt het niet verbaasd dalend naar beneden afdrijvend van je argeloo

 
 
 
Zien

laten zullen we een keer kunnen mogen elkaar dan een keer misschien wellicht hallo hoe gaat en wie ben praten horen zeggen iets daar hier of waar dan straks ooit zien jij ik wij elkaar misschien

 
 
 
Je zal toch maar

je zal toch maar een boek zijn dan word je gelezen misschien wel begrepen de volle aandacht op jou maar eenmaal gelezen raak je vergeten blijf je onaangetast liggen in de boekenkast

 
 
 

Comments


bottom of page