top of page

Monoloog

  • Apr 16, 2021
  • 1 min read

Ik ben je verloren

uit oog, uit zicht


maar ik praat nog altijd met je


vertel hoe mijn dag was

deel mijn overpeinzingen

mijn bedenkingen


in gedachten

ben je er

altijd


maar ik wil horen


de klank van je stem

intonatie die mijn woorden kleuren

jouw perceptie op de kwestie


een antwoord

reactie

op mijn vragen


want alle dagen

zijn leeg

zonder weerklank

stil


verlaten in een verstomd gesprek

 
 
 

Recent Posts

See All
Dansen

en we dansen al ben jij niet hier toch dansen wij op de muziek in mijn oren ogen dicht

 
 
 
Zo'n beetje

wanneer is het kantelpunt dat de vermeend durende stijgende lijn ineens dalende blijkt te zijn dat je achterom kijkt en ziet beter wordt het niet verbaasd dalend naar beneden afdrijvend van je argeloo

 
 
 
Zien

laten zullen we een keer kunnen mogen elkaar dan een keer misschien wellicht hallo hoe gaat en wie ben praten horen zeggen iets daar hier of waar dan straks ooit zien jij ik wij elkaar misschien

 
 
 

Comments


bottom of page