top of page

Alleen

  • Mar 23, 2025
  • 1 min read

Updated: Apr 2, 2025

wat als je alleen op de wereld was

als je om de globe kon lopen 

en niemand tegenkwam

zou je je dan alleen voelen

of juist rijk 

alles jouw bezit

al het zand, elke steen

alles voor jou alleen

alle rivieren, de hele zee

niemand hoeft met je mee

alleen jouw gedachten 

de dagen en de nachten

zijn er voor jou alleen

niemand die je achterlaat

niemand die met je praat

alleen jouw beslissingen

alleen jouw vergissingen

niemand om je te verklaren

niemand die zal maren

maar jij alleen

de wereld aan je voeten

niemand om te begroeten

alleen je spiegelbeeld

alleen jij je voorbeeld

alleen jij die jezelf kan vertellen

hoe het is

om het alleen met jezelf te stellen



 
 
 

Recent Posts

See All
Moe

ik wil het wel proberen best wel hoor maar ik denk toch, toch dat het niet lukt ik bedoel het is niet alsof ik niet wil ofzo maar ik kan het gewoon niet denk ik ook al probeer ik ik bedoel kan ik het

 
 
 
Top

goeie dag vandaag dat heb ik ook weleens dat ik zeg: goeiedag vandaag en dat meen ik dan ook echt want dan schijnt de zon en ik heb goed geslapen ik ga leuke dingen doen dat doe ik ook weleens dat ik

 
 
 
Waarom zoveel dagen?

wie ben jij? wie ben ik? wie zijn wij? wat als ik stik? waarom hier? waarom daar? welk dier? waar ligt Kloosterhaar? welke weg? hoe loopt de route? wat als ik verdomme zeg? zal ik ervoor boeten? besta

 
 
 

Comments


bottom of page