top of page

Gvd

  • Sep 16, 2023
  • 1 min read

waarom zou ik klagen

ik draag mijn lot goed

het komt bij vlagen

een slecht gemoed


ik heb een gezicht

ik heb een lach

ik heb mijn gedicht

ik heb hagelslag


waarom zou ik zeuren

met een dak boven m'n hoofd

wat kan me gebeuren

als het licht toch wel dooft


ik heb mijn handen

ik heb mijn stem

ik heb mijn tanden

ik heb jam


waarom zou ik zeiken

ik verdien een boterham

nog even kijken

hoe het zit met de ham


oh God, is er een masterplan

voor ons behoud

nu het nog kan

want mijn eten, ik, jij, wij en alles wordt zo goddomme koud


 
 
 

Recent Posts

See All
Dansen

en we dansen al ben jij niet hier toch dansen wij op de muziek in mijn oren ogen dicht

 
 
 
Zo'n beetje

wanneer is het kantelpunt dat de vermeend durende stijgende lijn ineens dalende blijkt te zijn dat je achterom kijkt en ziet beter wordt het niet verbaasd dalend naar beneden afdrijvend van je argeloo

 
 
 
Zien

laten zullen we een keer kunnen mogen elkaar dan een keer misschien wellicht hallo hoe gaat en wie ben praten horen zeggen iets daar hier of waar dan straks ooit zien jij ik wij elkaar misschien

 
 
 

Comments


bottom of page